Je hoeft het niet allemaal zelf te doen
Ook al heb je ervoor gekozen om als zelfstandig ondernemer te werken, dat wil niet zeggen dat je het allemaal alleen hoeft te doen. Iedere ondernemer heeft zijn eigen expertise en specialisme. Daarbij wil je niet afgeleid worden door alle andere zaken die bij het ondernemerschap horen. Je hebt hier waarschijnlijk geen tijd voor, of wil hier geen tijd voor maken. Of misschien is het gewoon niet jouw ding. Hierbij kom ik, als virtual assistant, om de hoek kijken.
Wat kan ik voor jou betekenen?
Hoe zou jij je voelen als je weet dat de basis van je onderneming op orde is en gewoon goed loopt?
Je start iedere dag met een overzichtelijke mailbox en een agenda waarbij je in één oogopslag je planning van die week kan bekijken. Jouw administratie is gedigitaliseerd (geen schoenendozen meer met bonnetjes) en altijd bijgewerkt. Met als resultaat meer overzicht, meer rust, minder stress en hierdoor ruimte voor meer creativiteit.
Als jouw persoonlijke virtual assistant zorg ik ervoor, vanaf mijn eigen werkplek, dat alles op orde is waarvoor jij mij inhuurt. Ik ondersteun jou bij jouw administratie, op het gebied van planning en organisatie en office/online support. Daarnaast kan ik als sparringpartner meedenken hoe jij je doelen kan behalen zodat jij verder kan groeien als bedrijf en als persoon.
Staat er niet bij wat je zoekt? Neem dan contact met mij op en dan kijken we samen wat ik voor jou kan betekenen.
ADMINISTRATIE
Opzetten facturatiesysteem
Facturen opmaken en versturen
Offertes opstellen en versturen
Inkoop- en verkoopfacturen inboeken
Crediteuren- en debiteurenbeheer
Betalingen uitvoeren en verwerken
Bewaken van budgetten
Urenregistratie
Contact met leveranciers en relaties
OFFICE SUPPORT
Agenda- en e-mailbeheer
Opzetten van processen en systemen
Up-to-date houden van relatiegegevens
Correspondentie verzorgen
Ordenen archief (fysiek & digitaal)
Kantoorbenodigheden bestellen
Organisatie relatiegeschenken
Organisatie promotiematerialen
PLANNING & ORGANISATIE
Dagelijkse planning beheren
Inplannen & voorbereiden vergaderingen
Coördineren jaarplanningen en agenda
Bijeenkomsten / events organiseren
Inschrijvingen van events bijhouden
Opvolging aanmeldingen events
ONLINE SUPPORT
Social media: planning & plaatsen content
Social media: profielen beheren/opzetten en beschrijvingen bijwerken/toevoegen
Websitebeheer: updaten content / testimonials opvragen, bewerken en plaatsen / FAQ opzetten en bijhouden
Nieuwsbrieven / e-mailmarketing
Klantenservice